onsdag 18 januari 2012

Ett ufo avklarat - en hel hög kvar....

Nu så, nu är snart ordningen återställd efter lite semester. Stickat har jag ju gjort, så nu ska jag bara blogga ikapp. 
Drygt två veckor in på det nya året och mina förhoppningar inför 2012 håller fortfarande. Inget garn inköpt ännu alltså.
Däremot har jag fått ihop ett komplett par av den tidigare lite ensamma vanten. Vantarna är stickade i ett ullgarn som heter Navia, som jag tror är från Färöarna.
Det lutar åt att de här vantarna får bli en födelsedagspresent. För även om jag har lite svårt att göra mig av med det jag har stickat så finns det ju en övre gräns för hur många vantar man hinner med att använda.

Så:
Inget garninköp - Check!
Färdigställande av UFO - Check!

Trevlig kväll,
Sarah

4 kommentarer:

  1. Gillar dina vantar snygga. Att inte köpa garn det kan inte jag hålla. Så fort jag ser något så brinner det i knutarna. Men jag beundrar dig som inte gjort några inköp än. Ha en mysig kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Försöker med inge garninköp.... och färdigställande av UFOn..... Men jag vill inte *ler*

    SvaraRadera
  3. Har också börjat harva i UFO-högen som blivit liggande under babystickningen, nya stickningar lockar men nåt måste jag ju göra klart också! Fina vantar!

    SvaraRadera
  4. Fortfarande så har jag inte fått till det med handarbete och det lär inte bli heller :-).
    Men kikar ändå in till er och hälsar på.

    strömma

    SvaraRadera