söndag 11 mars 2012

Äntligen ett avslut

Mina Harry Pottersockar är äntligen klara.

Inga konstigheter alls, bara helt vanliga sockor, men med lite längre skaft.

Detta är första gången som jag har stickat sockor med såhär tunt garn till mig själv. Jag är positivt överraskad och mycket nöjd med dom.
Jag vet att jag inte är den enda som har problem med att bilderna läggs uppochner,
finns det något att göra åt det?
Fördelen med att sticka i ett tunnare garn är att man med lätthet kan använda dom i vanliga skor.

Trevlig fortsatt dag,
Sarah


8 kommentarer:

  1. Grattis till ett par färdiga sockor!!

    SvaraRadera
  2. Snygga!!!! HAr inte porblem med att de hamnar upp och ner utan jag har problem att lägga ut dem alls......

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga strumpor! Tänk att det kan bli så där fräsiga ränder bara av sig självt!
    Jag kan tro att de är sköna att ha i gympaskorna.

    SvaraRadera
  4. Å så härliga! Jag är helt för färgglada strumpor!
    Hm, har aldrig varit med om att bilderna läggs in fel väg. Redigerar du dem innan eller?

    SvaraRadera
  5. Vilka mysiga och fina! =)

    SvaraRadera
  6. Vad fina de blev! Långa och goa också!

    SvaraRadera
  7. Superfina! :) Lite tålamodsprövande att sticka tunna strumpor med långa skaft, men det är så värt det när man är klar! Bra gjort!

    SvaraRadera
  8. Dom var ju riktigt fina och fint gjorda också.

    Vem skulle inte vara stolt över ett par såna :D

    SvaraRadera